אבי בניהו: "בגלל המאבק בין בנט לנתניהו יכולות הצבא נוצלו מעט מידי"

אסתי פלד 1 Comment on אבי בניהו: "בגלל המאבק בין בנט לנתניהו יכולות הצבא נוצלו מעט מידי"

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' חושף את המערך האדיר שמפעיל צה"ל במשבר הקורונה, "400 קצינים וחיילים מחטיבת המחקר עוקבים אחרי מכוני מחקר ובתי חולים בעולם. אנשי סיירת מטכ"ל לקחו על עצמם את אחריות הבדיקות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל לשעבר ואיש התקשורת אבי בניהו התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן אמר את דעתו בעניין ניהול משבר הקורונה: "במבט לאחור, ראש הממשלה היה צריך להעביר את עניין הקורונה לצה"ל מהיום הראשון. לא תפקידו להיות הדובר של הקורונה, ולפרט מה מותר ומה אסור, תפקידו לנאום לאומה, בשביל השאר היה צריך להקים גוף הסברה אדיר שהיה נותן מענה כבר ביום הראשון לכל המגזרים" מסביר בניהו.

את עיקר הטענה מפנה בניהו על אי ניצול משאבי הצבא בצורה חכמה, "למל"ל אין לו יכולת לנהל להיות בשטח, הוא גוף קטן מאוד. הוא יכול לקבל את במידע ולקבל את ההחלטות ולייעץ לראש הממשלה. ברגעים אלו מה שקורה ש-400 קצינים וחיילים של חטיבת המחקר של אמ"ן חוקרים את אירועי הקורונה בכל העולם, עוקבים אחרי אחרי בתי חולים, מכוני מחקר, אסטרטגיות יציאה, חברת תרופות, ממשלות וכו".

בניהו המשיך וחשף כי "עשרות אנשים בראשות מפקד סיירת מטכ"ל לקחו אחריות בנושא הבדיקות. עשרות אנשים מיחידת 8200 בונים תוכנות של מרכזי שליטה ובקרה. פיקוד העורף בשטח במגזר החרדי והערבי. לצבא יש יכולות אדירות והוא היה צריך להביא אותן ממזמן, וכנראה זה בגלל המאבקים בין ראש הממשלה לשר הביטחון זה לכך שזה קרה מעט מידי ומאוחר מידי" אמר בניהו.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אבי בניהו אולי תפסיק לקשקש אתה משחק אותה כאילו אתה תת-אלוף באמת אתה לא תת-אלוף אולי סמל ואתה מבין בעניינים צבאיים כמו הסבתא שלי אל תשחק אותה גנרל כי אתה לא !!!